Termeni și condiții
Următorii termeni constituie condițiile sub care societatea Elda Consulting Management S.R.L. (”ELDA”) își desfășoară activitatea:
-
Consultanță pentru înființarea unei societăți, sau înregistrarea unei mențiuni este GRATUITĂ în limita a 30 de minute (inclusiv preluarea datelor). Pentru depășirea acestui interval se percepe un onorariu de 100 RON. ELDA prestează servicii către persoane juridice române sau străine, existente sau în curs de constituire.
-
Termenul de eliberare a certificatului de înregistrare si, dupa caz, a certificatului de înscriere de mențiuni este de 5-7 zile lucrătoare, calculat de la data la care dosarul conține toate documentele necesare – ziua în care se completează dosarul cu ultimele documente și ziua în care se ridică actele nu se iau în calcul.
-
Depunerea la Registrul Comerțului a unui dosar incomplet de constituire sau de înregistrare a mențiunii poate atrage întârzieri de până la 5 săptămâni în eliberarea actelor, calculate din momentul depunerii dosarului complet. Eventualele modificări legislative pot duce la întârzieri de până la 5 săptămâni, sau chiar pe durată nedeterminată.
-
Beneficiarul serviciilor are obligația de a verifica actele ce urmează a fi semnate (în special datele de identificare) și să semnaleze eventualele modificari.
-
Contravaloarea taxelor, inclusiv a onorariului, se achită la începutul demarării procedurii de constituire sau de înregistrare a mențiunii. Contravaloarea taxelor și a onorariului se achită în termen de 3 zile de la momentul semnării contractului, neefectuarea plății ducând la rezilierea de drept a contractului.
-
Prestatorul se obligă să îl informeze pe Beneficiar în legătură cu finalizarea procedurii, însă obligația de a se interesa (telefonic/e-mail) de stadiul dosarului subzistă și în sarcina acestuia din urmă.
-
În situația în care Beneficiarul serviciilor solicitate renunță la finalizarea acestora (indiferent de moment și/sau motiv), ELDA are dreptul să recupereze toate cheltuielile efectuate în numele clientului, inclusiv contravaloarea timpului alocat.
-
Găzduirea sediului social al firmei NU reprezintă o închiriere a spațiului pentru activități de birouri!
-
Returnarea onorariului se poate face doar în situația în care există o culpă exclusivă a Prestatorului pentru nerealizarea unui serviciu plătit. În acest ultim caz, returnarea se va realiza dupa analizarea circumstanțelor care au determinat un rezultat negativ, și după obținerea aprobărilor necesare, durata medie fiind de 30 de zile lucrătoare.
-
În cazul prelungirii sediilor sociale, Prestatorul nu își asumă obligația de a notifica Beneficiarul cu privire la momentul expirării, deși în principiu, în funcție de logistica de care dispune, va lua măsuri în acest sens, dar în sensul exercitării unui drept, iar nu a unei obligații.
-
Ofertele publicate pe website nu se cumulează între ele.
Prezenții termeni constituie condiția esențială pentru prestarea cu operativitate a serviciilor către toți partenerii.