Pentru orice nelămurire aveți, nu ezitați să ne contactați. Vom răspunde în cel mai scurt timp posibil.
Despre prețul serviciului
Prețul pentru acest serviciu variază în funcție de locație astfel:
350 Lei pentru București și Ilfov;
400 Lei pentru celelalte județe;
În cazurile detaliate mai jos, prețurilor standard li se vor adăuga următoarele tarife adiționale:
50 Lei pentru fiecare asociat în plus (persoană fizică română);
100 Lei pentru fiecare asociat (persoană juridică română);
450 Lei pentru fiecare asociat (cetățean străin);
Etapele procesului
Consultanță prealabilă în cadrul căreia clientul va furniza detaliile necesare în vederea redactării documentelor;
Redactarea documentelor și depunerea dosarului la Registrul Comerțului;
Predarea documentelor clientului
Trebuie menționat faptul că etapa întai, consultanța prealabilă se va realiza strict online (email, formular contact) sau telefonic. De asemenea, depunerea și predarea actelor se va realiza numai în format electronic. Dacă doriți documentele eliberate în format fizic, le puteți ridica de la sediul ONRC.
Documente necesare
Pentru a putea demara procesul vom avea nevoie să ne furnizați cel puțin următoarele documente:
Document de identificare: C.I., Pașaport sau orice document de identificare legal emis de autoritățile române sau străine;
Titlu de proprietate imobil pentru stabilirea sediului social (daca sediul va fi la adresa aleasa de dvs.), precum și Acordul vecinilor/ al Asociației de Proprietari, pentru ipoteza în care sediul va fi cu activitate;
Pregătirea a minimum 3 variante de denumiri, alese în ordinea preferințelor;
Stabilirea activităților care se doresc a fi desfășurate (codurile CAEN);